چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحت راه برویم؟

اگرهمیشه کفش پاشنه بلند با پنجه تنگ بپوشید، احتمال ابتلا به انگشت میخچه، پینه و ورم پا افزایش می یابد. این پاشنهها با توجه به محل قرار گیری خود در ساختار کفش، فشار بسیار زیادی را به مچ و حتی پاشنهی پا وارد میکنند. این مدل از پاشنهها به حفظ تعادل شما کمک بسیار زیادی خواهند کرد. یکی از مواردی که در خرید کفش زنانه اهمیت زیادی پیدا میکند، سایز و نوع پاشنه کفش میباشد. اگر اهل خرید آنلاین باشید مطمئنا میدانید چه مزایایی در مقایسه با خرید حضوری دارد. به این نکته توجه داشته باشید که تنها تا زمانی که کفش هایتان را خارج از خانه نپوشیده اید، امکان تعویض شان وجود دارد. انتخاب کفش پاشنه دار زنانه با پشتیبانی مناسب یک نکته بسیار مهم است. اگر شما هم با این حرف موافقید و دوست دارید کمدتان را پر از مدل کفش زنانه پاشنه بلند کنید، این نوشته رادیومدا را تا انتها دنبال کنید.

از طرفی با فروختن آیتمهای بلا استفاده کمدتان یک بودجه عالی برای خرید یک مدل کفش زنانه پاشنه بلند شیک به دست میآورید. بالشتک مناسب در زیر پنجه، راحتی شما را چندین برابر می کند؛ پس قبل از خرید کفش، حتما آن را بررسی کنید. بهتر است کفش ها چندین ساعت در پای شما باشند؛ چون ممکن است کفشی در ابتدا راحت به نظر برسد، اما پس از گذشت چند ساعت یا حتی چند دقیقه پاها را اذیت کند. اما خوشبختانه راه­ هایی جهت کم کردن این آسیب­ ها وجود دارد. اما تفاوت کوچکی که بین این دو مدل کفش زنانه وجود دارد، باعث شده است که کفش لژدار برنده این مبارزه باشد.

اما هیچ شواهدی وجود ندارد که کفش های پاشنه دار به جز کمر درد و پا درد، باعث واریس نیز شود. خوشبختانه پاشنه هایی با مدل ها و ارتفاعات مختلف وجود دارند که دست شما را برای انتخاب باز می گذارند. کفش های پاشنه بلند روی فرش یا سطح سفت تر، حس متفاوتی دارند. هر دوی این پاشنهها برای کسانی که هنوز به کفش پاشنه بلند عادت ندارند، می خواهند در محیط های رسمی کفش پاشنه دار داشته باشند و نیز افرادی که به دلیل مشکلات پادرد و یا ستون فقرات، توان پوشیدن پاشنه های بلندتر را ندارند، مناسب است.

امروزه مدلهای بسیار گوناگونی از پاشنهها تولید میشود که هر کدام از آنها زیبایی و کاربرد منحصر به فردی دارد. این مقاله به شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتری دربارهی پاشنه و کفی کفش های پاشنه بلند، کاربرد سایزهای مختلف آنها و نیز تناسب شکل و پاشنه کفش با فرم پای خودتان به دست بیاورید. کفش هایی با جنس جیر یا چرم، منعطف تر هستند و شکل پا را به خود می گیرند. ممکن است تاندون کوتاه شود و عضلات سفت شده و تغییر شکل دهند. پاشنه مناسب، ارتفاعی بین 3 تا 7 سانتی متر دارد؛ راه رفتن با پاشنه بلند تر از 7 سانتی متر، مدل راه رفتن شما را تغییر داده و فشار بیشتری به کمر، زانو و مچ پایتان وارد می کند. کفش هایی با پاشنه 10 سانتی متر برای مهمانی های آخر هفته و فعالیت های غیر کاری بسیار مناسب هستند. کفش های پاشنه کوتاه و اسپرت راحتی بیشتری رو دارن و با اونها با ورم پا که نتیجه ی ایستادن بیش از حد هست بهتر کنار میاین.